Friday, 17.05.2024, 07:59

Меню сайту
Розділи новин
Волинські новини [1403]
Аналітика [237]
Новини України [912]
Позиція партії [147]
Інтерв'ю [126]
Відео [25]
Привітання [52]
Твоя думка - важлива [18]
Календар новин
«  May 2009  »
SuMoTuWeThFrSa
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Головна » 2009 » May » 27 » Доки на дорогах зароблятимуть, доти вони і будуть дірявими!
Доки на дорогах зароблятимуть, доти вони і будуть дірявими!
13:59
Болюче питання волинських доріг знову піднімалося на черговому засіданні сесії Волинської обласної ради. У цьому році на ремонт комунальних доріг виділено всього 7 мільйонів гривень.

Зважаючи на той стан дорожнього покриття, яке практично відсутнє на окремих сільських дорогах, зрозумілим стає, що це крапля в морі. Найдешевшим на сьогодні є біло-щебеневе покриття, ціною у 62 гривні за метр квадратний. І далі вартість іде по висхідній, залежно від матеріалів. Про асфальт, кажуть чиновники, у селах можуть забути, оскільки це уже розкіш ціною у 400 гривень за квадрат. Тому виділена на ці потреби сума і дійсно смішна. Щоправда пояснити таку ситуацію водіям важко, адже за техогляди вони платять справно, а одним із пунктів у сплачених коштах є якраз частка на ремонт доріг. Якщо загалом говорити про техогляд, то такої масштабної імітації чи містифікації в інших країнах, мабуть, важко й згадати. А у нас щорічно всі роблять вигляд законності техогляду, який направлений на "вибивання" грошей у водіїв (податків), а не на покращення технічного стану авто та доріг. Територіальні дорожні фонди спрямовують 85 відсотків із суми цього податку на фінансування витрат, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування, а також сільських доріг, а 15 відсотків – до бюджетів місцевого самоврядування на ремонт і утримання вулиць у населених пунктах, що належать до комунальної власності і суміщаються з автомобільними дорогами загального користування державного значення".

Кабінет міністрів України подовжив до 1 червня 2010 року термін проходження технічного огляду автомобілів у 2009 році. Чим же компенсувати ті "дірки" у бюджетах, які утворюються внаслідок перенесення терміну техогляду? Щось це нагадує недавнє рішення про підвищення швидкості у містах, яке терміново було призупинено після протестів. Можливо, і розглянуте рішення чекає та ж сама доля.

Взагалі, кожну проблему у державі потрібно вирішувати комплексно. Що стосується техогляду транспорту, його потрібно виокремити від сплати податку на транспорт. Існує ж якийсь проект, "змальований" із європейського, про включення податку на транспорт у ціну бензину. Це справді справедливий податок, який буде залежати від кількості "кінських сил" під капотом авто та кількості кілометрів, які проїхало це авто, тощо. За офіційними даними найгірші дороги які є на Волині – це Горохівський та Володимир-Волинський райони. Це пояснюють тим, дані райони є аграрними, відповідно дороги вщент розбиваються важкою технікою. Чому це не враховується? Утаких країнах, як Німеччина, ремонт доріг роблять не частіше одного разу в 7 років. І тим, хто стан наших доріг пояснює несприятливим кліматом, стає ясно, що це не аргумент, адже там природні умови не кращі, просто не крадуть. Необхідно змінювати технології дорожніх робіт, інвестувати в оновлення дорожно-будівельного устаткування, а на це вже точно грошей катма. Незрозумілі і схеми, за якими розподіляються кошти на ремонт та інші потреби пов’язані із дорогами, і займатися цим влада не буде, оскільки за чіткого регулювання відпаде можливість лівих коштів. Україна – не Європа, де питання доріг – це питання принципу для влади.



Ольга Руда


Категорія: Волинські новини | Переглядів: 567 | Додав: volynregion | Рейтинг: 0.0/0 |