Тасування «агітаційних» колод у переддень виборів — справа для нас уже звична. Анітрохи не ганебна. «Хто кому підспіває?» — це залежить лише від сьогочасних обставин. Але найбільше — від клієнтури та кон’юнктури ринку: хто крутіший (гонорар обіцяє)? А «ідеали», запитають наївні? А з ними, як у казці Є.Шварца про Попелюшку. «А троянди? А троянди виростуть самі!», — сказала колись фея. Що й казати, це теж різновид шоу-бізнесу: лягти під того, хто хвацько «башляє» (це виключно їхній гидкий сленг, а не мої інтелігентні ноти!). «Нашим» не звикати бити поклони черговому ідолу. Як тільки ці лоби ще не порозбивали об паперть на Грушевського чи Банковій? У різних інформаційних джерелах вказується приблизно одна і та ж цифра за зіркову пісню прем’єру – 50 мільйонів зелених. Це в них нібито такий контракт між різними угрупованнями «людей Ю» (за аналогією з «людьми Х»): між тими, хто платить, і тими, хто розважає. І чи не через цей «гонорар» (від доброї феї) вже оголилася чергова виробнича галузь — «гірничо-видобувна», наприклад? Й знову заговорили про спад виробництва, в якого вже давно «серцева» недостатність. Втім, ніхто щодо розорливих кошторисів на передвиборну попсу навіть словом не натякне. Ніхто аморальної цифри можливих витрат на «фанеру» (чи не з дірявого бюджету ті грошенята?) не спростовує. Всім добре. «Серце» стукає — в одному передвиборному ритмі. Стук-стук... Хто там? Криза! Вона також працює… Саме напередодні сезонних оргій, дедалі виразніше дається взнаки одна народна прикмета. Щойно проплатили попсу, а вже рідіють робітничі лави звитяжних слюсарів у ЖЕКах (зарплати не видають, немає чим). На підніжному кормі живуть, скажімо, водії тролейбусів (обіцянками годують, як завжди). Про інші важливі сфери господарства — узагалі анічичирк. Це ж різні «статті витрат», чого нервуватися? Вона рахує, вони співають. Усі інші — розвісили вуха на Майдані. Якась дещиця — всього 50 млн.! По тисячі «штук», виходить, на «пачку» кожній завербованій «зірці»? А їм же заздалегідь навіть спеціалізований репертуар зверстали. «Юля — єдина, Юля — Україна!». Погодьтесь, якась сталінська ремінісценція ще не всіма забутого гімну: «Партія Леніна — сила народна!». "Ми виступаємо за найбільше серце, яке належить Україні! - вказав на яскраво-червоний символ, розташований над сценою на майдані у Києві, фронтмен "Другої рiки" Валерій Харчишин. "Найскромніша - вона. Найдобродушніша - вона. У моєму хіт-параді вона - на першому місці", - почала виступ Білик у сукні з мальованим зображенням Тимошенко на грудях. Щоправда, організатори концерту стверджують, що за такі гучні словесні вправляння ніхто гонорарів зіркам не платить і вони працюють на публіку суто на альтруїстичних засадах. Водночас, одразу декілька столичних продюсерських агентств зійшлися на одній цифрі витрат на тимошенківський концертний тур - 50 млн дол (для порівняння - цієї суми вистачило б на 100 000 ампул хронічно дефіцитного у наший країні препарату куросурф, необхідного для врятування життя недоношених дітей). Або ж на інші програми, які перебувають у летаргічному стані. Втім, це вже не має значення, оскільки шоу імені Тимошенко у розпалі. Народу подобається, адже за які дулі простий роботяга чи студент зможе на халяву подивитися на Білик, Могилевську чи Руслану. А так, «комплект» зірок всього лише за 10 гривень з українця. Саме така сума виходить, якщо перевести 50 мільйонів доларів на сьогоднішній курс по відношенню до гривні. Практично дармівщина, от тільки на сьогоднішній день, коли передвиборча кампанія ще навіть не почалася, з бюджету на різноманітні моральні підтримки населення уже пішло близько мільярда гривень, попереду ще три місяці агітації. Тому стаття витрат на ЇЇ роботу для кожного українця суттєво зросте.
|