Тимошенко дозволила вуглевидобувним і державним підприємствам залізничного
транспорту здійснювати закупівлі лісоматеріалів у одного учасника ринку, без
узгодження з Міністерством економіки. Про це йдеться у Постанові Кабміну «Про
особливості закупівлі лісоматеріалів» № 1011.
Зокрема, у документі вказано, що «закупівля вуглевидобувними
підприємствами, які належать до сфери управління Міністерства вугільної
промисловості, лісоматеріалів, для проведення укріплювальних робіт і державними
підприємствами залізничного транспорту шпали дерев’яної і брусу перевідного
необробленого, здійснюється виключно у постійних лісокористувачів по процедурі
закупки у одного учасника, без узгодження з Міністерством економіки.
Таке рішення виглядає доволі
парадоксальним, якщо врахувати той факт, що сама ж Тимошенко свого часу казала,
що держзакупівлі «стали соромом країни». «Якщо немає «відкату» 50%, тема не
розглядається», казала вона.
Разом з тим, Юлія Тимошенко не лише розглянула, але й власноручно поставила
підпис під постановою, яка дозволяє безконтрольно вуглевидобувним і державним
підприємствам залізничного транспорту закупляти матеріали в одного учасника,
без узгодження з Міністерством економіки і згідно із самостійно визначеними (а
відповідно завищеними) цінами.
Цією постановою по суті узаконюється монополія конкретного виробника. І не
виключення, що подібний крок згодом буде вигідний трьом сторонам. Адже той
«відкат» у 50% і більше, про який говорила Юлія Володимирівна, успішно
ділитимуть між узаконювачами та безпосередніми учасниками оборудки. При чому
спитати з них в подальшому буде непросто, оскільки Міністерство економіки не
матиме до цифр жодного відношення.
Тимошенко дозволила вуглевидобувним і державним підприємствам залізничного
транспорту здійснювати закупівлі лісоматеріалів у одного учасника ринку, без
узгодження з Міністерством економіки. Про це йдеться у Постанові Кабміну «Про
особливості закупівлі лісоматеріалів» № 1011.
Зокрема, у документі вказано, що «закупівля вуглевидобувними
підприємствами, які належать до сфери управління Міністерства вугільної
промисловості, лісоматеріалів, для проведення укріплювальних робіт і державними
підприємствами залізничного транспорту шпали дерев’яної і брусу перевідного
необробленого, здійснюється виключно у постійних лісокористувачів по процедурі закупки
у одного учасника, без узгодження з Міністерством економіки.
Таке рішення виглядає доволі
парадоксальним, якщо врахувати той факт, що сама ж Тимошенко свого часу казала,
що держзакупівлі «стали соромом країни». «Якщо немає «відкату» 50%, тема не розглядається»,
казала вона.
Разом з тим, Юлія Тимошенко не лише розглянула, але й власноручно поставила
підпис під постановою, яка дозволяє безконтрольно вуглевидобувним і державним
підприємствам залізничного транспорту закупляти матеріали в одного учасника,
без узгодження з Міністерством економіки і згідно із самостійно визначеними (а
відповідно завищеними) цінами.
Цією постановою по суті узаконюється монополія конкретного виробника. І не
виключення, що подібний крок згодом буде вигідний трьом сторонам. Адже той
«відкат» у 50% і більше, про який говорила Юлія Володимирівна, успішно
ділитимуть між узаконювачами та безпосередніми учасниками оборудки. При чому
спитати з них в подальшому буде непросто, оскільки Міністерство економіки не
матиме до цифр жодного відношення.
Ольга Руда
newslive.com.ua