До виборів президента України залишається все менше часу, а впевненість в перемозі нинішнього прем’єра тане, як сніг навесні. Ще рік тому, Юлія Володимирівна була беззаперечним лідером майбутньої президентської гонки. Втім, рік лише на папері складається з трьох букв, а насправді це великий відрізок часу, за який можна розгубити довіру людей.
Промахи в економіці, нездатність подолати кризу, шахрайські схеми в енергетичній галузі підлили олії на схил, по якому Тимошенко повільно, але впевнено сповзає у вічне політичне небуття. Крім того, більш молоді і шустрі конкуренти не витрачають часу і дивують українців свіжими ідеями політичного піару. Молодий і амбіційний кандидат Арсеній Яценюк на сьогодні становить для Тимошенко цілком реальну конкуренцію.
Усе це змушує прем’єра і її штаб серйозно задуматись над залученням зарубіжних творчих мізків. Простими «бігмордами» народ уже не проведеш. Вибори 2010 вимагають інноваційних технологій, свіжих ідей і нестандартних рішень. Необхідно будь-якою ціною переграти Яценюка на креативній ниві.
Першим «приходьком» у штабі Тимошенко став Артемій Лєбєдєв. Так-так, це той самий креативник, який наваяв нецензурний «шедевр» з трьох букв на стінах Луцького замку у рамках турне по Україні. Чутки про те, що «Тьома» приїхав до Києва, і навіть встиг придбати нерухомість на вулиці Ярославів Вал, почали ходити ще у липні. Саме тоді Віктор Медведчук запропонував російському дизайнеру у найкоротші терміни розробити візуалізацію виборчої кампанії Юлії Тимошенко. Артемій переселився до Києва і видав нагора першу порцію політичної реклами. «Вона працює» - повідомляють розтяжки та бігборди, що заполонили українські міста.
Також Артемій Лєбєдєв візьме під своє крило кампанію в Інтернеті. Він добре знайомий Інтернет-користувачам. І у штабі Тимошенко сподіваються, що він таким чином залучить на сторону Юлії Володимирівни молоді, незміцнілі уми.
Другим панічним кроком Тимошенко став контракт з однією із команд піарників, яка займалася виборчою кампанією Барака Хусейна Обами. За інформацією «Української правди», 29 червня команда Тимошенко зустрілась з представниками компанії Message and Media. Американці підготували потужну презентацію свого бачення виборчої кампанії. На Юлію Тимошенко працюватимуть 9 консультантів із США.
Ходять чутки, що керівниця уряду каїни, що найбільше потерпає від світової фінансової кризи планує платити політтехнологам у півтора рази більше ніж Барак Обама. В компетенції українських політтехнологів – чорний піар, на що-що, а на чорнуху українці майстри. За такого собачого життя, усі методи заробітку годяться. Що таке чорний піар – це великі суми доларів готівкою без жодних накладних. А відтак і потреби сплачувати податки із цих грошей. Так що з голоду вітчизняні політтехнологи не помруть.
І все ж, це гроші на вітер. Оскільки Тимошенко програє. Не тому, що вона привела країну до занепаду, не тому, що вона заробила статок на махінаціях з газом і нафтою, не тому, що вона елементарно не виконала жодну зі своїх обіцянок. Ні, до цього українці уже давно звикли. Це терплять і прощають, це забувають.
Ні, дійсно! Як можна тримати зло на таку жінку, яка мило і зворушливо обіймає тигреня. Тимошенко програє не тому. Вона не стане президентом через страх не стати президентом. Страх її найгірший ворог. Він змушує її не спати ночами, робити помилки, кидатись на будь-яку можливість (від російського дизайнера до американського політтехнолога). І чим активніше Юлія Володимирівна веде боротьбу зі своїми фобіями, тим сильніше вони оволодівають її думками.
Лариса Кузнєцова
|