Friday, 17.05.2024, 08:54

Меню сайту
Розділи новин
Волинські новини [1403]
Аналітика [237]
Новини України [912]
Позиція партії [147]
Інтерв'ю [126]
Відео [25]
Привітання [52]
Твоя думка - важлива [18]
Календар новин
«  October 2009  »
SuMoTuWeThFrSa
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Головна » 2009 » October » 29 » Луцька влада шантажує тролейбусників!
Луцька влада шантажує тролейбусників!
13:42
28 жовтня на під час сесії Луцької міськради депутати наперебій генерували ідеї, як же викрутитися із ситуації, що склалася на підприємстві міського електротранспорту.
Мешканці міста не можуть користуватися тролейбусами більше трьох тижнів, бо перевізники, яким не виплачували зарплату майже півроку страйкують. Пропозицій як вирішити цю проблему прозвучало чимало, проте кожна з ідей була двоякою.
Градоначальник Луцька Богдан Шиба запропонував виділити 500 000 гривень днями, а потім ще 500 000 грн. - колись, за умови, що тролейбусники вийдуть на маршрути 29 жовтня, себто, 29 жовтня. Щоправда, реально перші 500 000 грн. з’являться не раніше, ніж за 10 днів. Втім, якщо страйкарі погоджуються на таку умову, то все одно не будуть у виграші, бо штату працівників загрожує масове скорочення. Шиба вирішив: „Одна із проблем полягає у тому, що луцьке ДЕПО – це підприємство, а більшість працівників вважають, що це бюджетна установа і очікують грошей з бюджету, а не роблять нічого, щоб заробити їх більше”. Тобто те, що люди стільки часу пропрацювали задарма міський голова до уваги не бере. Натомість було вирішено переглянути доцільність такого великого штату працівників, і почати звільняти «зайвих». Мова про виплату заборгованості людям, яких скоротять, навіть не йшла, адже ідея міських очільників про вирішення скандалу полягала в тому, що тролейбусники мали вийти на роботу за умови виплати місячної заробітної платні, а 15 % щоденної виручки мало йти на виплату зарплати. Проте якщо працівника скоротять, тоді де гарантія, що йому взагалі виплатять борг?

На сесії були присутні і представники луцького ДЕПО, слово для виступу надали кондуктору, яка, обурюючись таким ходом подій, заявила: «Якщо підприємство не рентабельне, то закривайте його, і ми не будемо розраховувати на цю роботу, бо виживати стільки часу без грошей просто неможливо. Ми вийшли на забастовку, бо ми голодні. Адміністративний персонал «до потолка», а кондукторів і водіїв не вистачає», - зауважила вона.

Своє істинне ставлення до людей і ситуації не забув продемонструвати Юрій Корольчук, голова фракції БЮТу в міській раді, який сказав, що люди могли би попрацювати і без зарплат, раніше працювали без грошей, і нічого, а тут, мовляв, пару місяців не отримують і вже ґвалт підняли. При бажанні важелі впливу можна знайти, наприклад, запросити перевізників з Ковеля чи Рівного. Бажаючих працювати на тих умовах, які їм запропонують, знайти неважко. Слова Корольчука схожі на тактику пресингу залякування і безсоромного шантажу. Щоправда, Юрій Корольчук і словом не обмовився, де ж Тимошенко брала гроші на організацію шоу на Майдані, на масштабні концертні тури, які відгриміли по усій державі. Сума тут не вимірюється одним мільйоном гривень, а в десятки разів більше. Відтак, скиглення з приводу відсутності коштів з уст представника блоку Тимошенко звучать непереконливо.

Варто розуміти, що сьогодні це тільки підприємство електротранспорту, а завтра в їхньому становищі може опинитися інша організація. Шиба бідкається, що схожа ситуація назріває не лише на Луцькому підприємстві електротранспорту, а й на «Луцьксвітлі», де заборгованість заробітної плати складає близько 3-4 місяців.

Отже, як всі помітили, вранці наступного дня, тролейбусники залишилися при своїй думці. Очевидно, вони не перейнялися «слізними» проханнями депутатів вийти на маршрути, не погодилися на їхні умови, і не «злякалися» шантажу!

Степан Вархайт


P.S.

Увага!

З 1 листопада проїзд у маршрутках Луцького ДЕПО та приватників коштуватиме 2 грн. Для учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації вартість разових квитків на проїзд в міському електричному транспорті становитиме 50 копійок, для решти населення - 1 грн. Вартість місячного проїзного квитка для населення на автобуси, що працюють у звичному режимі руху (маршрути № 5, 6, 7, 14, 21), автобуси, що працюють на місячних автобусних маршрутах в режимі маршрутного таксі (маршрути № 15, 15а, 9, 9а) складатиме 100 гривень. В якості експерименту для проїзду в автобусах і тролейбусах буде впроваджений місячний проїзний квиток, який становитиме 120 гривень. Вартість місячного проїзного квитка в міському електротранспорті для населення – 60 гривень, для учнів і студентів – 30 гривень. А от вартість річного проїзного квитка для населення на проїзд в тролейбусах складатиме 500 гривень.

Директор департаменту економіки Луцькради Любов Ковпак зауважила, Мінтранспорту, Міністерство ЖКГ та антимонопольний комітет не мають зауважень до зміни тарифу на проїзд у тролейбусах.


Категорія: Волинські новини | Переглядів: 592 | Додав: volynregion | Рейтинг: 0.0/0 |