Сьогодні уряд подав звіт про ситуацію на вітчизняному ринку нафтопродуктів. У ньому сказано, що саме завдяки ЇЇ наполегливій роботі намітилось зниження цін на бензин і дизпаливо. Дійсно, ціни впали на 5-10 копійок і становлять зараз 6,1-7,4 гривні за літр. newslive.com.ua Однак, сталося це виключно завдяки ринковим факторам – протягом останнього місяця вартість сирої нафти зменшилась приблизно на 10%. Між тим, зниження вартості пального могло бути значно більшим, якби не ЇЇ праця. Адже у сьогоднішню ціну на нафту переробники та нафтоторгівці закладають підвищені ризики, пов’язані з намаганнями уряду вручну регулювати ринок нафтопродуктів. Експерти переконані, що тільки у випадку, коли Кабінет Міністрів відмовиться від адміністративного тиску на цей ринок, можливе значне зниження цін, включно до передкризової позначки. Втім, перед виборами, Юлії Тимошенко економічно більш вигідно пропіарити на бігбордах СВОЮ роботу по зниженню ціни пального на 10 копійок, аніж реально, відпустити штучні фактори, створені урядом, які тримають вартість пального на високому рівні. Адже незважаючи на те, що ціна на нафту у світі падає, ціни українського бензину повертають у низхідному напрямку значно повільніше ніж хотілося б. Якщо прикинути дуже грубо, то на такій пасивності хтось протягом тижня заробляє мільйони. Чи не на ЇЇ роботу?