Якщо казати людям правду і давати підшкірну інформацію передвиборчих обіцянок, то і «10 кроків назустріч людям» і «український прорив» мали б зовсім інший вигляд. Це на папері лягає гарно, на практиці все дещо інакше. Правда для електорату повинна виглядати приблизно так: «Шановні любі друзі. Ми «помаранчева команда» у разі приходу до влади прийматимемо наступні рішення та займатимемось наступними питаннями: - задля процвітання економіки наберемо якомога більше кредитів; - руйнуватимемо та продаватимемо радянські підприємства; - будемо руйнувати пам’ятки історичного значення, які будували наші батьки; - зробимо з України буферну зону для імпортних відходів та продукції ГМО; - доведемо армію до кондиції вступу до НАТО; - приймемо рішення про розпродаж чорноземів; - обмежимо використання російської мови; - розколюватимемо країну намаганням створити помісну православну церкву; - зробимо все для того, щоб ввести візовий режим з Москвою; - в рамках боротьби з тоталітарним минулим визнаємо радянсько-німецький пакт Молотова-Рібентропа нелегітимним і роздамо іншим державам усі території, які нам не належать Це не чорний гумор, а інша сторона електоральних обіцянок. Окремі з них УЖЕ ПРАЦЮЮТЬ! Стосовно інших – це вже справа Вашого вибору.
|