На сьогодні, штрафи за порушення правил дорожнього руху є більшими ніж за правопорушення кримінальні. Наприклад, якщо сума вкраденого не перевищує 200 гривень, то злочинця не можуть притягнути до відповідальності. Де справедливість? Однозначно, що багатьох водіїв в силу матеріального становища така ситуація не влаштовує. І можновладці просто не могли не скористатися таким станом речей. Стежте за думкою. Коли закон про розмір штрафів приймався 17 листопада 2008, особливих протиріч серед депутатів не спостерігалось. За цим Законом визначати міру покарання по більшості порушень знову будуть даішники, а не суди, знову існує "виделка" штрафів, а тому знову є хабарі, ще більші за попередні. Уже 23 квітня 2009 у Верховній Раді, народні депутати від БЮТ Святослав Олійник, Андрій Портнов та Юрій Трегубов зареєстрували законопроект, що передбачає зниження штрафів за порушення правил дорожнього руху в середньому в чотири рази. Свою ініціативу парламентарі обґрунтовують тим, що істотне підвищення санкцій за порушення правил дорожнього руху стало невиправданим, оскільки нові штрафи не відповідають матеріальному становищу більшості водіїв. Цікаво, коли приймався закон доходи були суттєво вищими? Чи можливо це чергове заробляння бонусів перед майбутніми виборами. Наступний момент. Ідея штрафів була ініційована помаранчевим табором і тепер їхніми ж колегами відкидається. Це схоже на опускання дружнього табору перед обличчям народу. А тепер про цифри. Адвокати і юристи вже давно стверджували, що завдяки недосконалим приладам, траси для даїшників перетворились у воістину бездонні годівниці, адже дорожнє покриття за містом дозволяє їхати достатньо швидко, а швидкість руху обмежена законом, от вони і влаштовують ловлю на живця. Фінансово сприятливих хитрощів у законі маса. Держказначейство відкрило аж 11606 рахунків для сплати штрафів для доходів місцевих бюджетів (тепер, щоб позбутися цих рахунків планують відкрити єдиний рахунок на всю державу, але це образить місцеві бюджети). Але річ у тому, що працівники міліції при складанні протоколу не вказують рахунок для сплати штрафу, оскільки зараз невідомо куди платити ці штраф: за місцем здійснення правопорушення, за місцем реєстрації транспортного засобу чи за місцем реєстрації порушника, а куди платити водіям-іноземцям взагалі незрозуміло, чим вони успішно користуються. Юрій Луценко однозначно має собі в такій хаотичній ситуації чималий «відкат». Тому і опирається ініціативі БЮТівців. Хоча така турбота біло-червоних про гаманці громадян непереконлива і перебуває суто у політичній площині. Це означає, що водіям наразі марно сподіватися на конкретні рішення, оскільки, швидше за все, це лише передвиборний армреслінг між Луценко та БЮТ. Лариса Кузнєцова
|