Sunday, 12.05.2024, 21:54

Меню сайту
Розділи новин
Волинські новини [1403]
Аналітика [237]
Новини України [912]
Позиція партії [147]
Інтерв'ю [126]
Відео [25]
Привітання [52]
Твоя думка - важлива [18]
Календар новин
«  April 2009  »
SuMoTuWeThFrSa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Пошук
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Головна » 2009 » April » 15 » Лучани переплачують навіть за проїзд?
Лучани переплачують навіть за проїзд?
14:10
Мабуть у кожного лучанина коли-не-коли та виникало питання, чому у маленьких «Богданах» за проїзд беруть такі самі гроші, як і у великих автобусах. Адже, той транспорт, який запустили свого часу луцькі чиновники є значно більшим, відтак може вмістити більшу кількість пасажирів. Резонно, що ціна теж має бути нижчою. До того ж чим керувався Богдан Шиба, даючи дозвіл на таке цінове рішення. Чи зважав він на те, що монополізовані містом маршрути 15 та 15-а є найпопулярнішими, найкоротшими та найбільш завантаженими.

Цим питанням зацікавився також Антимонопольний комітет України. Зокрема заступник голови Волинського обласного територіального відділення АМКУ Сергій Луговий вважає, що у Луцьку є недобросовісна конкуренція між перевізниками, які їздять за приміськими і міськими маршрутами. Про це йшла мова 14 квітня під час засідання прес-клубу «Проблеми в роботі приміських автобусних маршрутів на території міста».

На даний час, між перевізниками абсолютно відсутня цінова конкуренція. Адже логічно, що ціна на більш коротких маршрутах має бути нижчою. У Луцьку ж і надалі ціни встановлені за загальним принципом. Очевидно, хтось має на цьому неабиякий зиск. Перевізники часто не враховують платоспроможність населення, яка останнім часом значно впала.

На думку заступника обласного відділення АМКУ, наприклад, на луцьких маршрутах №15, 15а, які є найкоротшими, варто запровадити ціну за проїзд у межах 1-1,2 гривні. Однак присутні під час засідання прес-клубу міські перевізники переважно негативно поставилися до ідеї знизити тарифи на проїзд у луцьких маршрутках.

Водночас, коли йдеться про збільшення кількості перевезень більш дешевим громадським транспортом, то тут знову виникає проблема. Полягає вона в тому, що держава не поспішає повертати компенсації за пільгові перевезення, а відтак, зарплати у водіїв тролейбусів затримуються і в умовах інфляції залишаються на старій позначці. Відповідно існує дефіцит кадрів у транспортному підприємстві.

Очевидним стає одне, в умовах демократії, про яку так часто згадуть чиновники різних рівнів, почався справжній хаос і дерибан. Адже, коли минулого року ціна на пальне різко знизилась, ціни на проїзд і далі тримали свої позиції. І шуму навколо цього ніхто не піднімав. Коли ж заходить мова про підвищення тарифів, міська влада завжди демонструє підвищену активність.

Ольга Руда

Категорія: Волинські новини | Переглядів: 564 | Додав: volynregion | Рейтинг: 0.0/0 |