Як стало відомо з неофіційних джерел на цих президентських виборах непогано заробляють не лише агітатори кандидатів, а й скупники макулатури. Принаймні, волинські підприємства, що спеціалізуються на скупці вторинної сировини, останнім часом проблем із макулатурою не мають.
Як інформує джерело, наближене до підприємства «Вторма-Луцьк», левова частка макулатури, яку здають в останні місяці на підприємство, – це агітаційна продукція кандидатів у Президенти України. Лідерство за цим показником упевнено утримує агітпродукція Арсенія Яценюка, його газети здають цілими пачками, іноді навіть не розпакованими, нерідко по 50-70 кілограмів одразу.
Фактично ж «команда» Яценюка стала найбільшим здавачем макулатури на Волині. Зі значним відставанням від Яценюка, в десятки разів, за кількістю зданої в макулатуру агітпродукції на Волині йдуть Тимошенко та Литвин. Макулатури з агітпродукцією інших кандидатів, – інформує джерело, – мало.
За інформацією від видавця-експерта нам стало відомо, що собівартість однієї брошурки з родоводом Арсенія Яценюка вартує щонайменше гривню, це якщо не брати до уваги розробку буклету, а оцінювати суто поліграфію. Натомість Блок Юлії Тимошенко вирішив завалити «Батьківщиною» область з мільйонним населенням, окрім того, з цієї цифри варто відрахувати дітей, заробітчан та категорії, що не можуть брати участь в голосуванні. Виходить майже акурат штука на руки без врахування політспрямування. На звороті обласної політичної газети бачимо тираж 200 тисяч. Приблизна вартість такого тижневого задоволення понад 20 тисяч живих українських гривень.
Правду кажучи, скупники макулатури від такої сировини особливого захвату не відчувають. Кажуть, ліпше б люди здавали чистий газетний папір, аніж повноколірну продукцію, на виготовлення якої потрачені шалені гроші, а додаткові затрати тепер підуть іще й на їх переробку. Вони називають таку продукцію марнотратством, за яке кандидати в Президенти неодмінно поплатяться під час голосування…
|