Тролейбусники вийшли на маршрути, втім, за давнім принципом «чесного слова». Як з’ясувала перевірка станом на 20 жовтня на підприємстві існувала заборгованість по зарплаті у розмірі понад 3 мільйони гривень. Також з’ясовано, що протягом червня-вересня 2009 року на розрахунковий рахунок та в касу підприємства надійшло близько десяти мільйонів гривень. Тим часом, фонд оплати праці на цей період становив близько восьми мільйонів гривень, разом з тим керівництво підприємством вирішило за потрібне спрямувати на ці потреби суму вдвічі меншу, 3650,1 гривень. На інші витрати: пальне, лізинг, запчастини і т.д. Втім, буква закону чітко вказує, що зарплата працівникам є першочерговим видатком. Це по-перше, по-друге, якщо бути уважними, то сума, яка надійшла на рахунки була на мільйон більшою від тієї, яка опинилась у розпорядженні підприємства електротранспорту. Куди зникли гроші – невідомо. На сьогоднішній день відносно директора Луцького підприємства електротранспорту Патрикєєва К.М. кримінальну справу скасовано. Хоча запитань у розподілі коштів залишається чимало. І ставити їх є до кого: починаючи від керівництва, яке, як видно з відповіді на депутатський запит Олександра Башкаленка, не завжди дбало за своїх працівників і закінчуючи керівництво міське, яке свого часу присадило підприємство на лізингову голку і на сьогодні у зв’язку з цим виникає маса проблем.