Після того, як розтанув сніг, виявилося, що луцькі дороги – у жахливому стані і з вибоїнами.
Луцький міський голова Богдан Шиба під час щовівторкової наради розповів, що у попередні роки дороги були у значно кращому стані, ніж після цьогорічної зими. Цього року з ямами – навіть проспект Волі. Голова міської організації Партії регіонів, Іван Смоленг у розмові з журналістом газети «Волинь-регіон» пожартував з цього приводу, що ДО цього року в обласному центрі все складалося більш менш добре, оскільки і зими по суті не було. Цьогоріч погода подарувала нам справжній сезон холодів з усіма наслідками. Міська влада виявилася до них не готовою і весна показує, як то кажуть, хто і де… прорахувався
Луцький мер зауважив, що з цього тижня в обласному центрі Волині розпочнуться роботи із благоустрою. Він доручив директору департаменту ЖКГ Івану Кубіцькому розпочати тендери на ремонт доріг. Ось тут звичайно хтілося б детальніше ознайомитися з питанням, оскільки, як показує досвід навіть за успішного роздавання тендерів водії стрибаючи по ямах менше лаятися не почали.
Через місяць за наявності сприятливих умов ремонтні роботи планують розпочати. За які кошти вони виконуватимуться – поки що невідомо, адже місто працює за тимчасовим фінансовим розписом, і ні міський, ані державний бюджети наразі не затверджені. «Будемо працювати в екстремальних умовах, на «грані», - сказав Шиба. Сказано голосно, але не інформаційно, тому, якщо ремонт доріг закінчиться на рівні самовідданих розмов «з любов’ю про місто» – не варто дивуватися.
До слова, проспект Волі ремонтували кілька років тому, минулорічне спекотне літо показало, що покриття не витримує навантажень не те що вантажівок, а звичайних маршруток. Через спеку, асфальт плавився і колеса авто здіймали з нього придорожні горби, а у вибоїнах постійно набиралася дощова вода. Якщо тендери і цього разу роздадуть таким же горе-підрядникам, то гроші, якщо їх і виділять, просто будуть викинуті на вітер. Зазвичай, фірми, які беруться за такі серйозні проекти повинні давати гарантію на свою роботу. Доволі часто від них можна чути репліки про те, що зими у нас доволі суворі, постійне підмерзання і розтавання руйнує покриття, як наслідок, воно починає розкришуватися, тому гарантувати – це працювати собі у збиток. Але ж панове, сусідня Польща, Німеччина мало відрізняються від нас кліматичними умовами, а водії при цьому відчувають суттєву різницю у якості дорожнього покриття. Відтак, з такою халтурою, черговий ремонт дороги – це просто видимість роботи, оскільки результат від неї доволі низькоякісний.
То чим є чергове повернення Богдана Шиби до болючих місцевих питань: бажанням роздати залишки коштів «своїм», прикриваючись благородною метою чи грою на нервах власників авто, підвіски яких не в захваті від весни та планових дорожніх ремонтів?
Світлана Задорожна
|