Friday, 04.07.2025, 04:41

Меню сайту
Розділи новин
Волинські новини [1403]
Аналітика [237]
Новини України [912]
Позиція партії [147]
Інтерв'ю [126]
Відео [25]
Привітання [52]
Твоя думка - важлива [18]
Календар новин
«  January 2010  »
Su Mo Tu We Th Fr Sa
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Головна » 2010 » January » 11 » Реклама Тимошенко: примітивізм вражає
Реклама Тимошенко: примітивізм вражає
12:04
На телебаченні та радіостанціях постійно крутять рекламні ролики учасників туру за Тимошенко. Співаки і співачки, які «безкоштовно» співають за Тимошенко, тепер так само безкоштовно розповідають, чому вона – це їх вибір. 

"Я за Юлію Тимошенко, тому що вона сексуальна", – каже Потап.

"Я за Юлію Тимошенко, тому що вона жінка, а жінки завжди одна одну зрозуміють", – каже Ані Лорак.

Примітивізм вражає.

Жодної реальної аргументації, чому ж ти за Тимошенко, немає.

З таким же самим успіхом можна було би зробити ролик: "Я за Тимошенко, тому що в неї 36 розмір взуття".

Але головне не це. У Європі є ознакою дурного тону розподіляти політиків за статевою ознакою.

Ви уявляєте, щоб таке було в Німеччині? Дітер Болен: "Я за Ангелу Меркель, тому що вона жінка!"

Або у Франції Шарль Азнавур: "Я за Сеголен Руаяль, тому що вона сексуальна!"

Сама Юлія Тимошенко на кожному ефірі повторює "я – слабка жінка". У цивілізованому суспільстві це заборонений прийом.

Не кажучи про те, що жодному кандидату не прийшло би в голову робити наголос на своїй сексуальності.

Уявляєте таке, наприклад, у Фінляндії, яка розташована в 1,5 годинах льоту від Києва? Я не уявляю. І це ще раз показує ментальну прірву між Європою і Україною.

Навіть у африканських племенах вождь має довести свою боєздатність справами, а не просто рельєфом мускул.

Постійна експлуатація своєї зовнішності та статевої приналежності в політичній боротьбі – це апеляція до примітивних очікувань в суспільстві.

Це показує, що кандидат сприймає посаду президента не як роботу менеджера, найнятого громадянами, а як корону на конкурсі краси.

В принципі, наступним кроком мала би стати порівняльна фотосесія у Playboy.

Щоб показати весь "товар лицом".
 
Сергій Лещенко
 
Українська правда

Категорія: Аналітика | Переглядів: 627 | Додав: volynregion | Рейтинг: 0.0/0 |