Нещодавно на Волині побував віце-прем’єр міністр, міністр інфраструктури - Борис Колесніков. Олександр Башкаленко, перший заступник голови ОДА та голова волинських регіоналів, який супроводжував поважного гостя «охрестив» цей візит, як передноворічний подарунок для волинян. Чим саме обдарував наших земляків столичний посадовець ми вирішили запитати у Олександра Башкаленка. - У чому полягають подарунки від Бориса Колеснікова, адже відомо що приїхав він з порожніми руками, а візит його обмежився тільки відвідуванням кількох стратегічних об’єктів області? - Я вважаю, що поїздка, яка відбулася минулого тижня для Волині принесла багато інвестицій. По-перше Борис Колесніков відвідав Луцький автозавод, і був вражений тим виробництвом, яке сьогодні функціонує на нашому підприємстві. Він порівняв нас із Львівським автозаводом і сказав, що ми маємо дуже сучасне виробництво, відмітив ефективність вкладення інвестицій, які останнім часом надходили на завод. Особливо його вразив модернізований цех, де відбувається лакування та фарбування автомобілів. За його словами, цех облаштований за останніми технологіями і якість його роботи сміливо може претендувати на світовий рівень. - Виходячи з цього можна стверджувати, що наші «Богдани» будуть становити чималий відсоток серед обслуговуючого «Євро – 2012» транспорту? - Не зовсім, у ході візиту Бориса Колеснікова була підписана угода між корпорацією «Богдан» та МАНом, згідно з якою будуть випускати спільний туристичний автобус, який і отримав замовлення з державного бюджету. Якщо конкретно, то пан Колесніков від уряду підписав угоду з нашим автозаводом на виробництво 420 автобусів спільного виробництва з МАНом і 100 автобусів для аеропортів. В загальному виходить 520 автобусів, і якщо один автобус коштує 270 тисяч євро, то відповідно підсумкова сума контракту становить біля 140 млн євро. Майже півтора мільярди гривень інвестицій для нашої області - як на вашу думку це вагомий новорічний подарунок для волинян? Адже за цими інвестиціями стоять і нові робочі місця, і підвищені зарплати, поліпшені соціальні умови, страхові пакети. - Можливо у приватній розмові Ви обговорювали ще якісь кроки, які будуть здійснені у розбудові області в рамках підготовки до міжнародного футбольного турніру? - В рамках «Євро 2012» – ні. Ми домовилися, що абсолютно не будемо прив’язуватися до футбольного чемпіонату, а будемо планомірно говорити про розбудову Волині про інвестиції в нашу область. Я вважаю це абсолютно нормально, є держбюджет, є Волинська область і її треба розбудовувати і в неї треба вкладати гроші, словом треба, як ми і декларували у нашій передвиборчій програмі «Будувати нову Волинь». - Які об’єкти ще зацікавили Бориса Колеснікова? - Разом ми їздили до Луцького аеропорту. Я переконаний, що йому таки треба давати життя, порожні балачки, які вже не один рік ведуться навколо розбудови летовища справу з місця зовсім не рухають. Я особисто в даному питанні стукаю в усі двері. Борис Колесніков – не виключення. Він оглянув територію аеропорту. Із собою він привіз фахівців, а саме голову авіаційного концерну. Вони оглянули злітну, смугу зробили попередні розрахунки і пан Колесніков прийняв рішення, що будуть починати інвестувати в аеропорт. Були визначені і терміни - в березні 2012 року Борис Колесніков прилетить до Луцька літаком і прийматиме його наш аеродром. Розмір цих інвестицій становить майже 100 млн грн. Думаю, у березні-квітні нового року можуть розпочатися підготовчі роботи. Але на цьому ще не все. Я ж не даремно сказав, що подарунків для волинян перед Новим роком було кілька. Допоки ми їхали до аеропорту з Борисом Вікторовичем я йому розповідав про усі болючі питання Волині в цілому та Луцька зокрема. І в кінцевому результаті ми домовилися ще й про реконструкцію залізничного вокзалу обласного центру. Відразу були обговорені і терміни – у 2011 році у держбюджеті буде закладена сума на реконструкцію візитівки Луцька. Я думаю ви теж погодитеся зі мною, що вокзал – це обличчя будь-якого міста. Луцьк в цьому сенсі сьогодні, на жаль, далекий від ідеалу. Я буду відстоювати своє рішення, аби приміщення вокзалу зносити повністю, а на його місці будувати сучасну будівлю. З приводу цього я вже спілкувався з мером Миколою Романюком. Думаю при реконструкції ми будемо робити прив’язку приміщення вокзалу до його території, а також до мосту, який наше місто не може добудувати ось уже надцять років. Цього тижня до мене має приїхати фахівець з Укрзалізниці і ми будемо радитися як зробити краще. Тобто зараз я намагаюсь якось пришвидшити процес розбудови стратегічних об’єктів міста і сподіваюсь, що долучаться до цієї благородної справи і міський голова і громада. - Які ще позитивні зрушення відбулися в області цього року у рамках програми «Будуємо нову Волинь». Відомо, що пріоритетів у ній було чимало і зазначені конкретні терміни. - Приємно констатувати, що новий Уряд повністю виконує свої обіцянки. Яскравим прикладом є надходження з держбюджету коштів для розрахунку з волинськими дорожниками. Це 80 мільйонів гривень. Ми цього року зробили робіт загальним обсягом 168 млн гривень. Минула ж влада, приміром у 2009 році не збудувала на Волині жодного кілометра дороги , проте прославилася судовими справами щодо використання «дорожніх» грошей не за призначенням. Ми ж для порівняння за пів року освоїли 168 млн. Повторюю ще раз, зараз від влади будівельні фірми отримують ті, кошти, які держава заборгувала за минулорічне будівництво. Думаю до кінця року ми остаточно закриємо це питання. - У рамках президентської антикорупційної програми нині, мабуть, ведеться жорсткий контроль над використанням бюджетних коштів. Яким чином на рівні області відбувається контроль над фінансовими зловживаннями. - Це питання у нас постійно на контролі. Минулого року було як, фірма одноденка, яка не має ані людей,а ні техніки – могла виграти тендер, наприклад, 100 млн грн. на будівництво доріг. Потім вона зникала, звісно взявши передоплату і зараз не можна знайти кінців таких аферистів. Цього року – все інакше. Є підрядник – відома фірма, субпідрядники усі луцькі підприємства. Жодного – київського, луганського чи донецького. Зараз будують наші волинські фірми, і гроші відповідно ідуть в область, сплачуються податки, люди отримують зарплати. Відтак, є всі підстави говорити, що на сьогодні робота в області справді проводиться доволі швидкими темпами, ми не кидаємо слова на вітер і ще раз наголошую на тому, що результати діяльності владної команди видимі уже тепер, щоб не казали опоненти та недоброзичливці.
|