Випалені клапті трави обабіч доріг, задимлене повітря – це лише частина
можливих наслідків від спалювання сміття після розчистки придорожньої
території. Значно гірше, коли внаслідок такої безпечності може зайнятися ліс.
«Я навіть не уявляю, як аргументи потрібні людям для того, щоб сумлінно і
правильно виконувати свою роботу. Уже і розпорядження із забороною про спалення
сміття видавали на рівні голови ОДА, і я наради збирав, і догани виписували. Я
навіть не знаю що може переконати керівників автодорів на місцях заборонити
таку практику» - сказав Олександр Башкаленко після чергової розмови з
дорожниками, які палили гілляччя на ділянці траси Володимир-Волинський-Луцьк.
Олександр Башкаленко розповів, що уже неодноразово мав розмову з
керівництвом облавтодору: «Мене дивує таке легковажне ставлення до цього
питання. Нещодавно я повертався з Києва і по дорозі бачив як горять цілі поля
сухої трави. Полумя підібралося практично до людських осель, а це вже не
проблема, а реальна небезпека, до того ж під’їзд до столиці уже кілька днів у
суцільному димному тумані, дихати взагалі нічим. Ми хочемо такої ж картини на
Волині? У нас небезпека може бути куди більш масштабною. Ліси зараз доволі
сухі, а вітер тільки збільшить швидкість та площу загорання. Хто, скажіть,
відповідатиме за це? І в мене є відповідь. Відповідатиме той, хто так і не
дослухався до наших розпоряджень та настанов» - наголосив Олександр Башкаленко.
|