Thursday, 02.05.2024, 20:06

Меню сайту
Розділи новин
Волинські новини [1403]
Аналітика [237]
Новини України [912]
Позиція партії [147]
Інтерв'ю [126]
Відео [25]
Привітання [52]
Твоя думка - важлива [18]
Календар новин
«  February 2011  »
SuMoTuWeThFrSa
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Пошук
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Головна » 2011 » February » 22 » Новий депутатський корпус Партії регіонів
Новий депутатський корпус Партії регіонів
14:41

На минулих місцевих виборах 2010 року Партія регіонів домоглася позитивних результатів. Ми задіяли усі наявні можливості, щоб досягти поставлених завдань. Для цього у нас були всі передумови і умови. Найголовнішим є те, що наша партія має величезний організаторський та інтелектуальний потенціал, досвідченими і перевіреними на минулих парламентських і президентських виборчих кампаніях кадрами. 

Підсумки голосування на виборчих дільницях продемонстрували, що за короткий час, що минув після президентських виборів, виборці повірили і підтримали політику, що проводиться Президентом України В.Ф. Януковичем, Урядом М.Я. Азарова, парламентською більшістю. Виборці обрали найдостойніших кандидатів, тих, які послідовно і наполегливо зможуть захищати інтереси територіальних громад, будуть готові до змістовної співпраці з центральними та місцевими органами державної влади.

Минулі вибори стали важливим кроком для розвитку демократії в Україні. На думку численних міжнародних спостерігачів, представників різних політичних сил, які стежили за ходом голосування та підрахунку голосів, вибори пройшли демократично, прозоро, відкрито, без системних порушень чинного законодавства, які могли б вплинути на результати голосування.

Ніколи ще Партія регіонів не приділяла такої пильної уваги місцевим виборам. Ми розуміли, що, незважаючи на перемогу в президентських виборах, нам важко буде оперативно і в повному обсязі реалізувати Передвиборну Програму нашого Президента Віктора Федоровича Януковича «Україна для людей» без підтримки регіонів, без підтримки влади і виборців на місцях.

 На минулих місцевих виборах депутатами Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, міських і районних, селищних і сільських рад обрано близько 83 тисяч членів Партії регіонів, що становить 36% від загального числа мандатів. У тому числі депутатів обласних рад від нашої партії (у тому числі депутатів Верховної Ради АР Крим і міста Севастополя) - 53%, міських - 44%, районних - 43%, селищних - 42%, сільських рад - 32%.

Збільшилося число прихильників Партії регіонів у центральних і, що особливо радує, в західних регіонах.

Так, кількість виборців, які проголосували за Партію регіонів на виборах до обласних рад, у Вінницькій області збільшилося на 15% в порівнянні з місцевими виборами в 2006 році, Кіровоградської на 25%, Київській на 17%, Черкаської на 18%, Чернігівській на 10% . Це в центрі.

На заході: в Хмельницька обласна рада число голосів за Партію регіонів збільшилася в порівнянні з 2006 роком на 15%, Чернівецький на 13%, Рівненський на 9%, Закарпатський на 7%, Івано-Франківський на 6%.

З 177 міст обласного значення Партія регіонів висунула своїх кандидатів і підтримала на посади міських голів у 173 містах, з них 124 обрані мерами своїх міст (70%), 11 мерами обласних центрів.

Завершено роботу з формування керівних органів новообраних місцевих рад. Представники Партії регіонів очолили Верховну Раду Автономної Республіки Крим, міста Севастополь, 19 обласних рад або 79%, 379 районних, 78%, 411 селищних, 52%, 4719 сільських або 46% рад.

В окремих регіонах, містах, селах, селищах виборці проголосували не за нашу політичну силу і не за наших соратників у більшості Верховної Ради, там перемогли наші опоненти, але з цього ми не робимо трагедії.

Адже для нас важливо те, що вибори відбулися, і це черговий відчутний крок нашого суспільства на шляху становлення України як правової, демократичної держави.

Партія регіонів виходить з того, що незалежно від того, представника якої політичної сили обрано мером або очолив раду, вони очолили органи регіональної влади або місцевого самоврядування, а влада сама до себе не може бути в опозиції.

Необхідно підвищити вимогливість і відповідальність за реалізацію законів, прийнятих загальнонаціональних програм і проектів незалежно від політичної орієнтації органу самоврядування та його керівника. Дискусії та відстоювання своїх поглядів можуть проходити на рівні обговорення, відпрацювання проектів, тут повинна проявляти себе опозиція. Але після того як вони прийняті, затверджені, вся вертикаль влади повинна працювати над реалізацією прийнятого. На цьому етапі опозиційність у владі не дозволена і центральна влада повинна присікати такі прояви.

Минулі вибори завершили формування вертикалі виконавчої влади від її центральних органів до органів місцевого самоврядування територіальних громад. Ми розглядаємо місцеве самоврядування як головний інститут влади в України.

Почесний Лідер Партії регіонів, Президент України В.Ф. Янукович виводить країну на шлях реформ. Партія регіонів прагне забезпечити стабільність в Україні на основі злагодженої роботи всіх рівнів влади: центральною - регіональної - місцевого самоврядування, яка необхідна для проведення базових реформ. Підсумком яких стане відчутне підвищення якості життя, особистого добробуту громадян, прагнення досягти рівня розвинених європейських країн. Реалізація намічених реформ має стати пріоритетним напрямом у діяльності депутатського корпусу партії.

Партія регіонів стала політичною базою реформаторського курсу держави. Ми будемо вибудовувати відносини з місцевими органами влади з урахуванням нового статусу Партії регіонів, як партії, яка взяла на себе всю відповідальність за ситуацію в країні.

Перемогти на виборах це тільки початок великої і відповідальної роботи. Після правління попередньої влади люди чекають від обраних депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів наполегливої роботи з вирішення проблем, що накопичилися в економічній, соціальній та гуманітарній сферах життя територій і територіальних громад.

Перед Партією регіонів, її представниками у владі, як центральної, так і місцевої, стоять завдання відпрацювати програми соціально-економічного розвитку для кожної території, починаючи від села і до області в цілому. У цих програмах повинні знайти відображення ті обіцянки, які давали виборцям партійні організації та кандидати під час виборів, а також ті проблеми, з якими йшли до кандидатів, в партійні організації виборці в ході виборчої кампанії. Ініціювати, здійснювати та контролювати проведення цієї роботи повинні взяти на себе організації Партії регіонів.

Депутатський корпус це інструмент партійних організацій, за допомогою якого партійна організація реалізує свої статутні, програмні права і завдання, вирішує питання економічного і соціального розвитку відповідних територій.

 У ході виборчої кампанії кандидати, виборчі штаби, партійні організації працювали з виборцями в безпосередньому контакті. Така робота дала можливість виявити проблеми, що існують у кожному виборчому окрузі, в житті територіальних громад і кожного виборця окремо. Це дозволило партійним організаціям відпрацювати перелік життєво важливих невирішених проблем, які турбують людей і вимагають їх оперативного вирішення. На рівні регіону в цьому переліку повинні знаходитися стратегічні, програмні цілі розвитку регіонів, соціальні та гуманітарні питання, що стосуються мешканців усього регіону.

Перелік проблем у виборчому окрузі, селі, селищі, районі, місті повинні лягти в основу діяльності первинних, у тому числі сільських, селищних, міських міст районного значення, місцевих партійних організацій. Важливо, щоб кожна партійна організація мала свій план соціально-економічного розвитку, затверджений керівним органом відповідної партійної організації. При цьому ми зобов'язані не просто в цьому документі зафіксувати перелік проблем, а й домогтися їх дозволу. На перший погляд, рішення невеликих точкових проблем не так ефективно і не так кидається в очі, але по суті саме такі проблеми, в більшості своїй, ближче всього виборцям. По тому, як вони вирішуються, виборці дають оцінку депутатам, партійним організаціям і Партії регіонів у цілому.

У багатьох може виникнути питання. А як партійні організації можуть впливати на рішення прийнятих ними планів і програм соціально-економічного розвитку своїх територій. Адже рішення таких питань - це прерогатива органів державної влади та місцевого самоврядування. Тут ми повинні однозначно і впевнено сказати, що всі проблеми, які хвилюють виборців і внесені в плани або програми соціально-економічного розвитку та ухвалені партійними організаціями, повинні вирішуватися через членів партії, які делеговані партійною організацією для роботи в органах державної влади, місцевого самоврядування, а також депутатів, обраних до місцевих рад. Тому робота з кадрами, їх підбір, підготовка, розстановка була, є і буде найголовнішим завданням, стрижнем діяльності кожної партійної організації.

Дуже важливо вибудувати взаємини і взаємодії між депутатами і партійними організаціями. Нерідко ми стикаємося з випадками, коли між ними виникають конфлікти. Або депутат, увірувавши в свою винятковість, починає ігнорувати партійну організацію, яка привела його в депутатство. Або партійна організація влаштовує для свого депутата армійську дисципліну, контролює кожен крок, кожну дію депутата. Але в більшості випадків, як показує вивчення конфліктів, вони виникають на основі особистісних взаємин між депутатом і лідером партійної організації. Тут необхідно обом сторонам пам'ятати, що ні одному, ні іншому ніхто не видавав «картку на володіння істиною». Всі конфлікти можуть і повинні бути дозволені за допомогою зустрічей, переговорів, в основу яких мають бути покладені не особисті амбіції, а справа і авторитет партії.

Нам всім необхідно зрозуміти, що партія, як об'єднання однодумців, завжди користувалася і буде користуватися колегіальними і демократичними принципами, в тому числі і при вирішенні особистісних конфліктів. Якщо в організації не буде колегіального управління, то це вже буде не партія, а «товариство з обмеженою відповідальністю». Тому взаємини між депутатами і партійними організаціями повинні будуватися, виходячи з того, що депутатський корпус це не каста в партії, а її передовий загін, найбільш ефективне і потужне знаряддя партії, це інструмент партії у вирішенні її повсякденних, перспективних і програмних завдань.

Ми повинні прийти до такого порядку, що напередодні кожної сесії депутатська фракція в раді повинна разом з керівним органом партійної організації розглянути порядок денний сесії. Виробити позицію з питань, які будуть розглядатися на сесії. Обговорити механізм взаємодії, продумати виступи та аргументовані доводи. Партійна організація зобов'язана планувати, складати і затверджувати графік звітів депутатів - регіоналів перед виборцями, графіки прийому депутатами виборців у громадській приймальні партійної організації, графіки виступи депутатів перед виборцями з роз'ясненнями позиції Президента, Уряду, партії з тих чи інших питань.

Перед нами стоять великі і складні завдання. Тільки в цьому році належить провести майже двадцять реформ. Немає часу для розгойдування. Партія регіонів, як переможець виборчих перегонів, готова очолити процес впровадження цих реформ у життя.

Минулі вибори повинні сприяти виробленню нової регіональної політики держави. Реформування місцевого самоврядування і проведення адміністративно-територіальної реформи дозволять пом'якшити протистояння регіонів, створити основу їх тісної взаємодії. Мова, перш за все, йде про припинення тиску держави на самоврядування, зменшенні адміністративного втручання в економіку, в повноваження регіонів. Регіональні проблеми, перш за все соціальні і гуманітарні, повинні більше вирішуватися на місцевому рівні з урахуванням етнічних, демографічних, релігійних особливостей регіону, національних і місцевих традицій. Тут велике поле діяльності для нашого депутатського корпусу.

Під пильною увагою депутатів має бути створення комфортного середовища проживання для громадян, оптимізація структури платежів за житлово-комунальні послуги та підвищення якості життя людей.

У полі зору депутатського корпусу повинні перебувати питання реформування міжбюджетних відносин та бюджетного планування. Тут, як правило, на місцях розподіл коштів здійснюється лише на майбутній рік, далі бюджетне планування не йде. Тому що не було стабільності. З одного боку, на місцях відбувалася часта зміна керівників, а з іншого - від областей немає ініціативи і пропозицій для планування бюджету на три - п'ять років. Тому необхідно послідовно запроваджувати таку форму міжбюджетних відносин, як «бюджетний федералізм», міжрегіональне співробітництво.

У становленні сильної регіональної влади важливу роль відіграють регіональні еліти, які повинні активно впливати і відстоювати свої інтереси і інтереси населення у сферах тарифної політики, податкової реформи, енергетичної політики країни, а також в галузі освіти, охорони здоров'я, інвестицій і т.д. Очолити процес формування регіональних еліт повинні наші депутати обласних, міських, районних рад, міські голови міст обласного значення і, перш за все обласних центрів.

Зараз Навчально-методичний центр Центрального апарату партії розробив план і програму навчання новообраного депутатського корпусу Партії регіонів. На семінарах-тренінгах депутати обласних, міських, районних, селищних, сільських рад, міські, селищні, сільські голови будуть обговорювати форми і методи депутатської роботи, свою участь у бюджетному процесі, вирішенні соціальних та економічних завдань територіальних громад. Форми взаємодії депутатів з регіональними, місцевими, первинними партійними організаціями, робота депутатів у громадських приймальнях партійних організацій, а також інші питання практичної діяльності депутатів у виборчому окрузі. З усіх питань плану навчання підготовлені роздаткові матеріали у вигляді допоміжних, методичних матеріалів, рекомендацій, зразки складання необхідних довідок, звітів, актів та інших документів.

У партії сформувалося комплексне бачення шляхів подальшого вдосконалення роботи її депутатського корпусу. Сьогодні головне завдання, що стоїть перед партійними організаціями, забезпечити необхідні умови для того, щоб кожен депутат зміг реалізувати свої можливості і депутатські права для вироблення і реалізації шляхів розвитку населених пунктів, регіонів.

Якщо ми узагальнимо і скоординуємо плани і програми партійних організацій щодо соціально-економічного розвитку виборчих округів, сіл, селищ, районів, міст з програмами розвитку регіонів, а ті в свою чергу з програмою Партії регіонів соціально-економічного розвитку України, ми отримаємо документ, в формуванні якого взяли участь практично переважна більшість громадян нашої країни.

Залучаючи депутатський корпус, громадські організацій, інші структури громадянського суспільства до виконання прийнятих партійними організаціями планів і програм розвитку територіальних громад, ми тим самим зробимо свій гідний внесок у реалізацію планів Президента України В.Ф. Януковича з будівництва нової України.

 

 

 

 

 

 


Категорія: Твоя думка - важлива | Переглядів: 524 | Додав: volynregion | Рейтинг: 0.0/0 |