Незабаром цільове призначення луцьких ліфтів зміниться. Із міжповерхових засобів пересування вони перетворяться на суцільний рекламний щит. Мешканці 33-го та 40-го з вини «турботливої» міської ради заходитимуть почитати рекламу у непрацюючий ліфт. Працівники луцької фірми «М.Ж.К.-Ліфт» обіцяють припинити обслуговування ліфтів у цих двох мікрорайонах обласного центру, якщо їм не виплатять заборговану заробітну платню. Станом на 25 січня борг із зарплати сягнув 76,8 тисячі гривень. Працівники не отримують заробленого уже кілька місяців. Усі благання до мерії та градоначальника Богдана Шиби залишаються безрезультатними, бідкаються ліфтери. Зокрема заступник мера Лариса Соколовська обіцяла владнати ситуацію ще до нового року, але віз і нині там. Ні перед святами, ані після них, заробітної плати люди так і не отримали. Виною усьому катастрофічно мале фінансування ліфтового господарства міською казною та невідповідність тарифів на технічне обслуговування ліфтів із фактичними витратами. Працівники скаржаться, мовляв мерія раз у раз, обґрунтовано і необґрунтовано підвищує тарифи на інші комунальні послуги, а те що луцькі ліфти у катастрофічному стані у мерії нікого не турбує. Той мізер, що сплачують користувачі ледь вистачає на періодичні ремонтні роботи, завдяки яким деякі ліфти можливо досі не впали. Зважаючи на ситуацію, що склалася працівники горе-підприємства погрожують страйком. Але вочевидь злякалися таких погроз швидше мешканці обласного центру, аніж міські чиновники. Мер Луцька Богдан Шиба у такій ситуації демонструє невчасно сталеві нерви і воліє закривати очі на проблему луцьких ліфтерів. Замість того, щоб виділити кошти на обслуговування ліфтів чи хоча б підвищити тарифи на користування ними мерія вирішила задарма здати стіни луцьких ліфтів як місце під рекламу одній з приватних рекламних фірм. Тепер у 500 ліфтах Луцьких багатоповерхівок красуються рекламні стенди, і неважливо, що кабінки у занедбаному, а подекуди й у аварійному стані. Підписуючи договір із вищезгаданою рекламною фірмою мерія продемонструвала небачену досі щедрість. За оренду стін ліфтів, як рекламних площ міська казна не бере з приватних підприємців ані копійки. Виникає питання, яку таку лотерею від мера виграла ця фірма? І чи не доцільніше було б мерії заробляти на оренді ліфтів і пустити ці кошти на благо працівників, що їх обслуговують? Отож, наступного разу, підіймаючись "з язиком на плечах" на 9 поверх пішки, не забудьте подякувати «щедрому» Богданові Шибі, з вини та непрофесійності котрого ліфти зупиняться. Олена Славута
|