Friday, 10.05.2024, 18:40

Меню сайту
Розділи новин
Волинські новини [1403]
Аналітика [237]
Новини України [912]
Позиція партії [147]
Інтерв'ю [126]
Відео [25]
Привітання [52]
Твоя думка - важлива [18]
Календар новин
«  March 2011  »
SuMoTuWeThFrSa
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Пошук
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Головна » 2011 » March » 23 » Борис Колесніков: "Потрібно спрощувати держуправління"
Борис Колесніков: "Потрібно спрощувати держуправління"
13:02

Віце-прем'єр-міністр - міністр інфраструктури Борис Колесніков після хвороби вийшов на роботу і вже встиг провести низку заходів. А заодно приділити увагу представникам ЗМІ. 

Про те, що треба робити з держуправлінням, про зарплати машиністів швидкісних поїздів та водії автобусів, про тіньову економіку та пенсійному фонді і, звичайно, про те, як країна готується до Євро-2012 віце-прем'єр розповів в своєму інтервю.

- Борисе Вікторовичу, Ви вже повністю відновилися після хвороби?

- Мені здається, що відновився. Вам видніше.

- Під час Вашого перебування на лікарняному тільки й було розмов про дивовижну ефективність Вашого дистанційного управління.

- Це насправді не так. Працювала професійна команда. Хоча, звичайно, той факт, що в держуправлінні все залежить від чиновників - кого поважають більше, кого менше - створював певні проблеми.

- Вас знають як людину, яка, м'яко кажучи, не любить бюрократії. За якими принципами Ви організуєте керівництво в Міністерстві інфраструктури?

- Треба спрощувати держуправління, залучати більше інвесторів: і в організації вантажних перевезень, і в організації швидкісних пасажирських перевезень. Бо, як показав російський досвід, це рентабельно. Тому тут підхід повинен бути прагматичний, люди повинні отримувати ринкову зарплату. У нас сьогодні найдосвідченіший кваліфікований машиніст отримує 4000 грн. Водій автобуса в місті-мільйоннику заробляє 7-8 тис. Я нічого не маю проти водіїв автобусів, не хочу нікого принижувати, нехай вони отримують навіть більше. Але машиніст швидкісного поїзда - це анітрохи не легше, ніж керувати автобусом.

- Податковий кодекс вже в дії. Наскільки Ви бачите активізацію інвестиційної складової? До старту ЄВРО-2012 залишилося менше 500 днів. Напевно, вже є хоча б орієнтовна кількість тих інвестиційних проектів, які можуть бути реалізовані в Україні до ЄВРО-2012?

- По-перше, багато складових Податкового кодексу набудуть чинності лише з другого кварталу, ну ПДВ зберуть майже вдвічі більше. Головне, щоб було відшкодування ПДВ, як обіцяли - автоматично. А ще, як з'ясувалося, Михайло Бродський розповів під час недавнього ефіру у Савіка, що десятки тисяч "перших" керівників, виявляється, живуть, бідолахи, на 800 грн. Півтора мільйона взагалі не живуть і не працюють, хоча, фактично, працюють за них. Розумієте, в чому суть ситуації?

- Мені якраз цікава Ваша думка з цього приводу.

- Справа в тому, якщо половина економіки перебуває "в тіні", то пенсіонери отримують в два рази менше на сьогоднішній день. Вчителі та лікарі отримують в два рази менше. Ось і вся ситуація. Тобто що значить "в тіні"? Зарплата виплачується в конверті. У конверті - значить, що виходить?! Це прибутковий податок, ну крім того, ПДФО (податок з доходів фізичних осіб) - половина не доплачують. А це місцеві бюджети, зарплати в освіті та медицині. Це - Пенсійний фонд. Звичайно, держава повинна на наступний рік, про що говорив Президент В. Янукович, знизити до мінімуму держвидатки, звернутися "до народу" і сказати: ми обмежили себе повністю ...

- Знаєте, один сучасний філософ сказав: "Дивлячись з вікна власного "Мерседеса", важко зрозуміти проблеми простого обивателя" ... А Ви самі, коли останній раз їздили в метро? На презентації міської електрички з Вашою участю?

- Останній раз я їздив у метро ще при попередньому мері, дивилися кілька станцій - це було 3 роки тому, в 2007 році. Враження нормальні. Про підсумки презентації, та вагони, в яких здійснювалася поїздка - експериментальні. Вагони будуть іншої конфігурації, конфігурацію надамо в кінці квітня. Ми доопрацюємо інтер'єр, керівник "Укрзалізниці" пропонує зробити два ряди сидінь, в обидві сторони, більше 100 пасажирів зможе сидіти комфортно. Прохід звузиться до рівня проходу в метрополітені ...

- І коли, власне, можна буде побачити остаточний варіант вагона?

- Наприкінці квітня ми покажемо, як буде виглядати вагон майбутньої київської електрички. Тобто треба дивитися. Зараз головне завдання - максимально оптимізувати те, що ми маємо в даний час і швидко створити для киян умови, щоб швидше дістатися до роботи і назад. Але це не межа. Більш серйозні проекти потрібно реалізовувати. Завдання стоїть, щоб через 7 років в Україні не було нічних поїздів, спальних: ці мокрі рушники, провідниці не зовсім адекватні, м'яко кажучи - не всі, звичайно - повернулися б у минуле, і через 30 років розповідали своїм онукам, що ви ще їздили на поїзді з наволочками, провідницями, чаєм по 8 копійок.

- І, власне, завершити нашу розмову хотілося б темою ЄВРО. На якому етапі зараз підготовка до святкового відкриття НСК "Олімпійський"? Які готуєте сюрпризи?

- Будуть задіяні творчі національні колективи і багато студентів-волонтерів. Звичайно, запрошені і зірки. Але з бюджету будуть платити тільки українським колективам, оплачувати тільки необхідне - тобто сценічні костюми, зарплату волонтерам, технічні моменти. Зірки - це справа спонсорів. Поки зі спонсорами робота йде легше, ніж із зірками.

- А які будуть зроблені кроки по відношенню до промоушену України в рамках підготовки до ЄВРО-2012?

- Промоушен - це просування України, його можна розділити на дві взаємопов'язані речі. Це промоушен УЄФА - як турніру і промоушен Україна - як країни. Зараз ми більше уваги приділяємо містам. Кожній з чотирьох перлин. Тобто наступна промоутерська програма весна-літо буде присвячена містам. Основна промоутерська (програма. - Ред.) Більш точкова. Цільова робота почнеться після 2 грудня, коли буде проведено жеребкування, і кожне місто дізнається, яку збірну приймати. Ось це ключовий момент ... А найближчим часом буде художньо розкрита тема під умовною назвою "Ми чекаємо ЄВРО". Тобто за допомогою кліпів буде показано, як кожен українець чекає ЄВРО.

 


Категорія: Інтерв'ю | Переглядів: 430 | Додав: volynregion | Рейтинг: 0.0/0 |