Головна » 2009 » January » 29 » Соціальна реклама в розпалі кризи: «полюбіть нарешті своє місто!!!»
Соціальна реклама в розпалі кризи: «полюбіть нарешті своє місто!!!»
15:30
Виявляється, криза вдарила абсолютно по всіх. Рекламодавці теж не залишилися осторонь – порожні бігборди швидкими темпами «добираються» до центру нашого міста. Проходячи чи проїжджаючи повз пр-ти Соборності, Відродження, Молоді, Волі вкотре помічаєш, що замість яскравої реклами на бігбордах красується або велике «нічого», або ж «ноу-хау» від міської влади – соціальна реклама. Інших тем, що носять соціальний характер, окрім – «полюбіть своє місто таким, як воно є» місцева влада, на жаль, не знайшла. І це в той час, коли людей, скажемо чесно, турбують зовсім інші проблеми. Коли ж тепер на кожному кроці тебе закликають до суспільної любові це у багатьох викликає абсолютно зворотній ефект. Адже люди прекрасно розуміють, що ці «благі наміри» міських можновладців пов’язані не з бажанням підняти авторитет міста, а з тим, що на рекламі приватні підприємства та фірми наразі просто економлять. Навіть дещо занижені розцінки рекламодавців ( 1000-1400 грн./міс. за один бігборд ) не приваблюють клієнтів, які відмовляються навіть від своїх попередніх замовлень. Не важко підрахувати, якою буде і ціна (в гривнях) цієї соціальної реклами. До того ж, міська влада абсолютно не економить на електроенергії,в вечірній та в нічний час добросовісно освітлюючи як рекламу, так і порожні стенди. Іще одне зауваження – дуже хотілося щоб соціальна реклама була зрозумілою для пересічних жителів міста, адже гасло «тримай марку свого міста» навряд чи повинно бути направлене до простих громадян, в першу чергу – це робота місцевої влади.