В одному з своїх інтерв’ю народний депутат від БЮТ Євген Кирильчук заявив: «Нам в одні дороги треба вкласти 20 мільярдів гривень. Хоча й у цьому році (2008- ред.) збудовано рекордну кількість доріг в Україні та на Волині зокрема». Тож давайте подивимося разом на таке диво урядового дорожнього господарювання на Волині. Щоб не бути голослівними, візьмемо за основу лист контрольно-ревізійного управління про кричущі зловживання в Службі автомобільних доріг області у 2008 році. Так при реконструкції окремих ділянок автомобільної дороги Київ-Ковель-Ягодин в порушення усіх норм держаних закупівель 16 травня 2008 року були укладені договори з приватним підприємством «Рембуд-плюс», де є всього 5 працівників і фондів на 3,3 тис.грн , на загальну суму 62,8 млн.грн. ( договір від 16.05.2008 №03.1/34 на суму 38,8 млн.грн., з яких виконавцю перераховано 14,6 млн.грн., а робіт виконано станом на 1 листопада лише на 7,4 млн.грн., та від 16.05.2008 №03.1/36 на суму 24,0 млн.грн.). Вказане підприємство жодних робіт самостійно не виконувало, а хтось же його лобіював? Крім того у серпні 2008 року було укладено договір з ДП «Автобан Україна» на загальну суму 182,7 млн.гривень. на реконструкцію трьох ділянок вказаної автомобільної дороги. Це підприємство не виконало передбачених робіт, що спричинило проблеми із завершенням усього комплексу робіт. Хто з осені їхав у напрямку Ягодина, міг пересвідчитися в «шалених» темпах будівельних робіт. Куди пішли кошти, залишається лише здогадуватися. За словами народного депутата Кирильчука, який особисто вирішує всі кадрові питання по лінії БЮТ в області, «усім просто потрібно бачити глибину життя». От ми і подивилися, наскільки глибоко зайшли представники БЮТ в розкраданні державних коштів при будівництві доріг на Волині. Можна і посекундно порахувати, як практикує Юлія Тимошенко.