Криза неоминула і автомобілебудування України. Через поспішний вступ України до СОТ тепер поплачуються наші підприємства, для рентабельності яких необхідним було недопущення зниження імпортних мит на автобуси і підвищення мит на імпортні автомобілі для збереження вітчизняного автомобілебудування.
Уряд відмовив українським автовиробникам у підвищенні імпортного мита, чого вони активно добивалися впродовж останнього місяця. За словами першого віце-прем'єра Олександра Турчинова, такі вимоги суперечать нормам СОТ. Автовиробники запевняють, що відновити виробництво автівок в Україні можна, тільки підвищивши ввізні мита. Інакше ми не конкурентно спроможні у порівнянні з іноземними автовиробниками, які виставляють на свої авто нижчі ціни ніж собівартість вироблення авто в Україні. Таким чином поспішний вступ України до СОт може призвести зупинку автомобілебудувних заводів України. То чи варто зі всих сил пнутися в Європу, якщо ще не все впорядку у нас в країні. Можливо, спочатку потрібно було налагодити нормальну співпрацю з країнами СНД, модернізувати виробництво, запровадити новітні технології, що зробило б конкуртно спроможними наші автівки у порівнянні з іноземними. Недарма говориться у прислів'ї "Хто спішить, той людей смішить" і українцям не лише смішно від непрофесійності влади, а й важко і вже давно набридло чути лише порожні балачки.
|